HEY MOTHER DEATH – S/T EP (Pigeon Row records, 2012)

En època d’hivern tinc el gust de participar com a col·laborador habitual a l’excel·lent programa de ràdio Terres Rares (@trrsrrs) del meu amic Carlos Martorell (@martop). Ell em va proposar de participar amb una cançó cada setmana i així ho vaig fer (i així us ho vaig explicar en una entrada). Una cançó de la temporada passada va ser You Left Me de les fantàstiques Hey Mother Death. Aquest duo de noies, amb només un EP de 3 cançons anomenat de la mateixa manera, Hey Mother Death EP (Pigeon Row records, 2012) em va captivar de tal manera que es va convertir en la capçalera de moltes tardes de primavera de l’A18. Jocs vocals entre el francès i l’anglès obrint-se pas a base d’spoken word, guitarres i melodies de jazz minimalista que evoquen locals voyeurs plens d’un fum intens de tabac…i calma, molta calma. Black Monday, la segona de l’EP, s’allarga fins als 8 minuts d’experimetació situacionista d’arpeggios i notes de piano solitàries. Per últim, Desert of Trees and Water, seguint l’estela de les dues composicions anteriors, amb un aire més doom que l’eleva fins a l’infinit. I ara fa uns dies que he tornat a recuperar l’EP i no podia deixar l’oportunitat de recomanar-lo. Música d’hivern en plena onada de calor.

Deixa un comentari

