CANVIS I REFORMES PER ACABAR L’ANY!

El cert es que encara tinc pendents deixar-vos algunes ressenyes de discos que m’han enviat (digitalment, però sobretot, la il·lusió de rebre objectes físics encara supura per les quatre parets de l’A18), però a tot això, ja fa dies que penso en donar un altre aire a l’Apartament18. Així que, tot i que no són canvis substancials, si que faré unes millores internes, de gestió de tot allò que vaig publicant, per agilitar-ho tot molt més i que pugueu accedir amb més comoditat. També he pensat a suprimir la pàgina inactiva que tinc sobre llibres, i és que l’escassetat de temps (eoooo…..) només em dóna per llegir el just i necessari i no per escriure sobre les coses que m’agradaria de la literatura. Tot això al llarg dels pròxims dies.

Aprofito per desitjar-vos que passeu unes bones festes de Nadal a tots els que veniu a visitar aquest racó. A més, i com és habitual des de que vaig obrir de bat a bat les portes de l’Apartament18, avui publicaré el TOP dels albums que ens ha deixat un fugaç 2011.

Així que 3,2,1…. Bon Nadal!

Deixa un comentari

