THE ANTLERS – Burst Apart (French Kiss records, 2011)

Ja fa dies que estic recomanat a amics que escoltin el disc de The Antlers. La veritat és que jo no era molt fan del Hospice (2009), tot i l’atracció que va tenir a tots els mitjans. Però aquest Burst Apart (French Kiss records, 2011) em sembla grandiós, un disc que juga de tu a tu amb els mid-tempos més classics, que en alguns moments s’emparenta a les composicions més crepusculars de Jason Pierce o a les al·legories dels Radiohead més electrònics.

The Antlers em recorden als Foals de l’any passat, amb un disc complex, íntim i reflexiu. No se si estaria bé parlar de maduresa, concepte que a mi no em fa gaire el pes, però el gir malencònic de les seves cançons així ho testimonia. Un disc que fa tot el goig del món d’escoltar.

Deixa un comentari

