PRIMAVERA SOUND: Tristemente Triste

Des del 2001 que no he faltat ni un dia, ni a cap festa de presentació. Però algun dia ha de ser el primer en què per algun motiu o altre hagis de dir “aquest any, no”. De tot maneres, els meus motius són excel·lents i inapelables: dos motius de forma petitament humana de 21 i 4 mesos. I amb això, no hi ha excusa vàlida. Però de totes maneres, com que he passat la major part de la meva vida escoltant a bandes i  cantautors que han fet del sofriment la seva bandera, alguna cosa segur que se m’ha enganxat, així que he pensat, per no ser menys, publicar quina hagués estat la meva ruta enguany pel millor festival de casa nostra: el Primavera Sound.

DIJOUS, 26

17:00 – TOUNDRA (Pitchfork)

18:00 – EMERALDS (Pitchfork)

19:00 – MOON DUO (Ray-Ban)

20:30 – SEEFEEL (ATP)

21:45 – ONEOHTRIX POINT NEVER (ATP)

23:00 – GRINDERMAN (San Miguel)

00:45 – SUICIDE (Ray-Ban)

02:15 – SALEM (ATP)

DIVENDRES, 27

17:00 – SUFJAN STEVENS (rdl)

18:00 – LICHENS (ATP)

19:00 – THE MONOCHROME SET (Ray Ban)

20:30 – WOLF PEOPLE (ATP)

21:15 – PERE UBU (Ray Ban)

23:00 – NO JOY (Jager-Vice)

00:45 – SHELLAC (ATP)

01:45 – PULP (San Miguel)

03:30 – BARRY HOGAN DJ (ATP)

DISSABTE, 28

16:00 – PERFUME GENIUS (rdl)

17:00 – CUZO + DAMO SUZUKI (Pitchfork)

18:45 – PAPAS FRITAS (Ray Ban)

19:40 – FLEET FOXES (San Miguel)

21:45 (!!!) GANG GANG DANCE o KURT VILE o MERCURY REV

22:30 – PJ HARVEY (San Miguel)

00:15 – SWANS (Ray Ban)

01:30 – DARKSTAR (Jager-Vice)

02:00 – ANIMAL COLLECTIVE  (San Miguel)

03:30 – DJ SHADOW (Llevant)

De totes maneres, hi haurien factors rellevants, com per exemple, la final de la Champions. Els dos dies que més m’agraden són el dijous i el divendres. Els imprescindibles, que jo no hem perdria per res del món són: Moon Duo, Grinderman, Pere Ubu, Pulp, Papas Fritas, Pj Harvey i Swans.

Em sap molt greu algun solapament (Mogwai, Mercury rev) però aixó és normal. Però sobretot, sobretot, sobretot a qui no em perdria és a Comet Gain. Palabras Mayores, nengs.

3 thoughts on “PRIMAVERA SOUND: Tristemente Triste

  1. Bon timeline! El tindré en compte!
    Avui començarem en comet gain (n’estic enganxat desde que me’ls vas recomanar fa casi 2 anys!) i echo & the bunnymen
    Pateixo per pj harvey i champions… Arrrghhhhhh A veure si posen una pantalla i dona temps de fer-ho tot
    Salut amic!!!

    • Ei gràcies amics!!! És una llàstima no poder anar, però tan Byjota com jo tenim qüestions de força major entre mans, però com diu ell, algun dia tornarem per la porta gran. De moment, que no pare la música!!!

      Salut!!

Deixa un comentari

